Pakalpojumi

Peugeot diagnostika

Ritošās daļas diagnostika sastāv no 36 pārbaudes punktiem, kas ietver riepu, bremžu sistēmas, stūres iekārtas, priekšējā un aizmugurējā tilta balstiekārtas un izplūdes sistēmas pārbaudi. Automehāniķis, pārbaudot katru no punktiem, veic atzīmes Peugeot diagnostikas protokolā, kurā tiek atzīmēts konkrētā mezgla stāvoklis un sīkāk paskaidroti atrastie defekti.

Kad būtu nepieciešams veikt “Ritošās daļas diagnostiku”?

Ritošās daļas diagnostiku būtu ieteicams veikt, ja Jums ir pārliecība vai arī tikai šķiet, ka kaut kas nav kārtībā ar Jūsu Peugeot automašīnas ritošo daļu. Par to var liecināt:

  • visdažādākās skaņas no automašīnas apakšas, kā, piemēram, “grab”, “čīkst”, “gaudo”, “klab”, “sīc” u.c.;
  • Jūsu Peugeot neklausa Jūs – labi neturas uz ceļa, nestūrējas, nebremzējās, vibrē stūre vai visa automašīna u.c.;
  • vizuāli apskatot savu Peugeot, Jūs pamanāt kaut ko aizdomīgu, kā, piemēram, tehnisko šķidrumu noplūdes, kāda no a/m detaļām īsti neturas savā vietā vai jau ir nokritusi.

Ritošās daļas diagnostika aizņem 20-30 minūtes un izmaksā 25 EUR ar PVN.

Automašīnas pamatpārbaude sastāv no 68 pārbaudes punktiem, kā, piemēram, visi ritošās daļas mezgli, bremžu sistēma, stūres iekārta, motora darbība u.c. Automehāniķis, pārbaudot katru no punktiem, veic atzīmes Peugeot diagnostikas protokolā, kurā tiek atzīmēts konkrētā mezgla stāvoklis un sīkāk paskaidroti atrastie defekti. Pamatpārbaudē nav ietverta tehnisko mezglu padziļināta diagnostika. Piemēram, tiek konstatēts šāda veida defekts – ātrumkārbas nevienmērīga darbība vai trokšņi no ātrumkārbas, šajā gadījumā būs nepieciešama padziļināta diagnostika, par kuras veikšanu un izmaksām atsevišķi ar Jums vienosies servisa pieņēmējs.


Automašīnas pamatpārbaudi būtu ieteicams veikt:

  • ja Jums ir pārliecība vai arī tikai šķiet, ka kaut kas nav kārtībā ar Jūsu Peugeot;
  • ja ir dzirdamas visdažādākās skaņas no automašīnas apakšas vai motortelpas, kā, piemēram, “grab”, “čīkst”, “gaudo”, “klab”, “sīc” u.c.;
  • Jūsu Peugeot neklausa Jūs – labi neturas uz ceļa, nestūrējas, nebremzējās, vibrē stūre vai visa automašīna u.c.;
  • vizuāli apskatot savu Peugeot, Jūs pamanāt kaut ko aizdomīgu, kā, piemēram, tehnisko šķidrumu noplūdes, kāda no a/m detaļām īsti neturās savā vietā vai jau ir nokritusi;
  • pirms automašīnas iegādes;
  • pirms tehniskās apskates;
  • pirms tāliem braucieniem;
  • vismaz vienreiz gadā – sirdsmieram un pārliecībai, ka ar Jūsu Peugeot viss ir kārtībā.

Regulāra Peugeot diagnostika palīdzēs Jums laikus pamanīt auto defektus, lai tie nesagādātu Jums nepatīkamus pārsteigumus dodoties tuvos un tālos izbraucienos, kā arī ļaus ietaupīt, jo laikus pamanīts sīks defekts nereti ļauj izvairīties no liela apjoma dārgiem remontdarbiem.

Vizuālā pārbaude aizņem 40-60 minūtes un izmaksā 30 EUR ar PVN.​

Kompjūterpieslēgums ir autodiagnostikas aparatūras pieslēgšana pie automašīnas un kļūdu nolasīšana. Ja automašīnas vadības blokos ir kļūdas, to kodi un nosaukumi tiek atzīmēti Peugeot diagnostikas protokolā. Kompjūterpieslēgums palīdzēs noskaidrot, kuras kļūdas diagnostikas brīdī ir aktuālas, un kuras nē. Lai noskaidrotu, kas izraisījis konkrēto kļūdu vadības sistēmā, ir jāveic padziļināta diagnostika.

Saņemot automašīnu, Jums tiks izsniegts Peugeot kompjūterdiagnostikas protokola oriģināls, kas sastāv no kļūdu kodiem un nosaukumiem.

Kad būtu nepieciešams veikt “kompjūterpieslēgumu”?

  • Automašīnas panelī ir iedegusies kāda no servisa brīdinājuma lampiņām – tās var būt gan dzeltenā, gan sarkanā krāsā;
  • Pirms automašīnas iegādes.

Kompjūterpieslēgums aizņem 15-30 minūtes un izmaksā 25 EUR ar PVN.

Virsbūves krāsojuma biezuma mērīšana tiek veikta ar augstas precizitātes mēraparātu katrai virsbūves detaļai vairākos punktos. Pārbaudes laikā tiek aizpildīts virsbūves krāsojuma biezuma mērīšanas protokols, kurā tiek ierakstīti mērījuma rezultāti. Saņemot automašīnu, Jums tiks izsniegts protokola oriģināls.

Šī pakalpojuma cena ir 20 EUR ar PVN.

Lai pārliecinātos, ka automašīnu, kuru vēlaties iegādāties, ir labā tehniskā kārtībā, pirms iegādes iesakām veikt pārbaudi, kurā ir ietverta automašīnas pamatpārbaude, kompjūterpieslēgums un automašīnas virsbūves krāsojuma biezuma mērīšana.

Pārbaude pirms automašīnas iegādes aizņem 1-1,5 stundu un izmaksā 70 EUR ar PVN.

Motora vadības sistēmas diagnostiku veic autoelektriķis-diagnosts, lai noskaidrotu iemeslu konkrētam defektam vai defektiem, kā piemēram:

  • dzinējam nav jaudas;
  • dzinēju nevar iedarbināt;
  • dzinējs strādā nevienmērīgi;
  • dzinējam ir paaugstināta dūmainība;
  • panelī ir iedegusies brīdinājuma lampiņa “check engine” vai citas ar dzinēju saistītas kļūdas.
 

Šāda diagnostika izmaksā 50 EUR ar PVN stundā.

Elektrosistēmas diagnostiku veic autoelektriķis-diagnosts, lai noskaidrotu iemeslu konkrētam defektam. Par to var liecināt panelī degoša kāda no brīdinājuma lampiņām sarkanā vai dzeltenā krāsā, piemēram, AIR BAG, ABS, ESP, TPMS, PDC utt. Vai arī paši pamanāt, ka kāda no sistēmām nestrādā, kā piemēram:

  • nedarbojas vai nekorekti darbojas gan ārējais, gan iekšējais apgaismojums;
  • problēmas ar parkošanās sensoriem vai kamerām;
  • logu tīrītāji vai lietus sensors nedarbojas korekti;
  • problēmas ar elektriskiem logu pacēlājiem;
  • nekorekti darbojas elektriski regulējami spoguļi;
  • nedarbojas vai nekorekti darbojas elektriski regulējamas lūkas;
  • nedarbojas vai nekorekti darbojas salona ventilators;
  • nedarbojas vai nekorekti darbojas klimatkontrole;
  • nedarbojas vai nekorekti darbojas auto audio sistēma;
  • nedarbojas vai nekorekti darbojas centrālā atslēga;
  • nedarbojas vai nekorekti darbojas logu, spoguļu vai stūres apsildes;
  • nedarbojas vai nekorekti darbojas ABS sistēma;
  • nedarbojas vai nekorekti darbojas drošības spilvenu sistēma;
  • nelādē akumulatoru vai, automašīnu izslēdzot, kāda no elektrosistēmām pastiprināti izlādē akumulatoru.
  • un daudzas citas ķibeles, kas var rasties auto elektrosistēmā.

    Šāda diagnostika izmaksā 50 EUR ar PVN stundā.